اجرای دکوراسیون داخلی

فاز اجرایی دکوراسیون داخلی طراحی شده را اجرای دکوراسیون داخلی می گویند. این مرحله از اهمیت بسیار خاصی در زمینه دکوراسیون داخلی ساختمان به حساب می آید زیرا نیازمند کار تخصصی است تا طراحی از پیش انجام شده که به تایید کارفرما رسیده است، به صورت کاملا دقیق اجرا شود. طراحی دکوراسیون داخلی عموما به شکل سه بعدی می باشد و در زمان اجرا باید با جزئیات بیشتر به طور کامل اجرا شود. اصل اجرای دکوراسیون داخلی آن است که طرحی که بر اساس خواسته و سلیقه کارفرما طراحی شده و به تایید رسیده است بدون کوچکترین تغییری اجرا شود و مجری بتواند امانتدار طرح بوده و تغییری در آن ایجاد ننماید. این مهم جز با داشتن تیم مجری قدرتمند، با تجربه و دارای مدیریت یکپارچه امکان پذیر نخواهد بود. گروه الماس آرامیس کارنامه درخشانی در زمینه اجرای کامل طرح های دکوراسیون داخلی بدون هیچگونه تغییری داشته و همواره نشان داده است که اجرای طرح های مختلف در کشور ما نیز ممکن است.

برخی از طرح های دکوراسیون در عمل قابلیت اجرایی ندارند. الماس آرامیس با سال ها تجربه و دانش فنی قبل از اجرای طرح به بررسی قابلیت اجرای آن می پردازد. در این صورت به کارفرما اعلام می شود که اجرای این طرح چالشی بوده و ممکن است هزینه بیشتری نیاز داشته باشد. در صورت تایید کارفرما اجرای کار آغاز می شود و یا در صورت خواست ایشان، تغییرات در راستای اجرایی کردن طرح در آن اعمال می شود. پس از تایید تغییرات توسط کارفرما، فاز اجرایی آغاز می گردد.

اجرای طرح دکوراسیون داخلی

اجرای طرح دکوراسیون داخلی قسمت های مختلفی را شامل می شود. هر یک از این قسمت ها دارای اهمیت و پیچیدگی های خاصی است که باید توسط پیمانکاران خبره اجرا شود. مدیریت گروه استادکاران، برنامه ریزی زمان حضور آنان در کارگاه و نیز تهیه و ورود مصالح نیازمند تیم مدیریت قوی است. گروه الماس آرامیس با دانش فنی بالا و تجربه سال ها کار در صنعت ساختمان، همواره تلاش می نماید در کوتاه ترین زمان ممکن، کاری با کیفیت بالا ارائه دهد.

francesca-tosolini-tHkJAMcO3QE-unsplash